Henkilökohtaisen avun yksikkö

Henkilökohtaista apua voidaan järjestää kolmella tavalla:

  • Työnantajamalli - Työnantajana asiakas itse valitsee avustajan ja määrittelee avustajan työn sisällön. Vaikeavammaiselle henkilölle korvataan avustajan palkkaamisesta aiheutuvat kustannukset.
  • Palvelusetelimalli - Asiakas itse valitsee palveluntuottajan. Hän voi vaihtaa palveluntuottajaa tai käyttää useita palveluntuottajia. Asiakas tilaa palvelun ja tekee sopimuksen palvelusta palveluntuottajan kanssa.
  • Ostopalvelumalli - Kunta valitsee asiakkaan tarpeisiin soveltuvan palveluntuottajan ja ohjaa asiakkaan palvelun piiriin.

Yhteystiedot

Sähköpostit

Palvelunumerot

  • puhelin 041 730 2108 (arkisin klo 9 - 14, paitsi ti klo 13 - 17)
  • tekstiviestit 041 730 2109

Palvelemme kesäaikana 20.6.-12.8. arkisin klo 9-12, paitsi ti klo 13-16.

Päivitetty 29.6.2022