Asiakkaan toiminnan ymmärrys on Tampereen Voimian valtti
Uusimpien kyselytutkimusten mukaan Tampereen Voimian kumppanit ja henkilöstö ovat tyytyväisiä toimintaan. Asiakkaat ovat valmiita suosittelemaan Voimiaa kumppanina myös muille ja pirkanmaalaisen toimijan hyvää paikallistuntemusta pidetään arvossa. Sekä asiakkaat että henkilöstö pitävät hyvää yhteistyötä ja sen säilyttämistä erittäin tärkeänä.
Tampereen Voimian henkilöstön tyytyväisyys on edelleen samalla hyvällä tasolla kuin vuosi sitten. Suurin osa henkilöstöstä on valmis suosittelemaan Voimiaa työnantajana ja 86 % henkilöstöstä arvostaa Voimiaa edelläkävijänä. Kyselyn perusteella näyttää siltä, että tulevaan yhtiöittämiseen suhtaudutaan rauhallisin ja luottavaisin mielin.
Yhtiöittämiseen liittyen asiakas toivoo hyvän hinta-laatusuhteen ylläpitämistä sekä asiakaslähtöisen toiminnan ja joustavan palvelutarjonnan jatkuvan edelleen. Henkilöstö näkee asiakasyhteistyön vahvistamisen toimipistetasolla lisäävän myös henkilöstön vaikutusmahdollisuuksia.
Tampereen Voimian henkilöstökysely toteutetaan vuosittain ja palvelua tilaaville asiakkaille suunnattu kumppanikysely joka toinen vuosi. Kyselyiden perusteella voi todeta, että Tampereen Voimian tavoitteet sujuvasta ja tehokkaasta palvelutuotannosta ovat toteutuneet erityisesti ateriapalveluiden osalta, puhtauspalveluissa riittää vielä hiottavaa. Sekä asiakaskumppaneiden että henkilöstön odotukset ja arvostukset ovat hyvin samansuuntaisia ja viitoittavat tulevan yhtiön Pirkanmaan Voimia Oy:n toimintaa ja arvoja.