Verkatehtaankadun jätevesiviemärin saneeraustiedote viikoille 45-46

Julkaistu 11.11.2021 15.04

Loppuviikosta 45 tehdään rakennetun ohipumppauslinjan koepumppauksia Itsenäisyydenkadulta Aleksanterinkadulle. Verkatehtaankadulla välillä Pellavatehtaankatu ja Aleksanterinkatu tehdään kiinteistöjen jätevesilinjojen ohipumppausjärjestelyjä.

Rongankadulla välillä Tuomiokirkonkatu ja Rautatienkatu saadaan ajokaistoja levennettyä. Viikolla 46 tehdään ensimmäinen sukitus jätevesilinjaan Verkatehtaankadulla. Aleksanterinkatua joudutaan kaventamaan Verkatehtaankadun kohdalla 16.11. sukan laskun ajaksi. Rautatienkatua joudutaan kaventamaan rautatieaseman edustalla vanhan jätevesilinjan puhdistustyön vuoksi ajalle 15.-18.11. Verkatehtaankadulla välillä Tuomiokirkonkatu-Rautatienkatu on pysäköinti kielletty 17.11. alkaen.

Verkatehtaankadulla tehdään yötöitä ajalla 15. -17.11. koska viemärin sukitus vaatii keskeytymättömän työajan.

Pahoittelemme työmaasta aiheutuvaa haittaa.

Verkatehtaankadun jätevesiviemäri on yksi Tampereen pääviemäreistä. Sen saneeraaminen on aloitettu 1.11. ja töiden arvioidaan valmistuvan jouluun 2021 mennessä.

Ohipumppausputket Rautatienkadulla. Klikkaa kuva suuremmaksi.

Ohipumppausputket Rautatienkadulla Posteljooninpuiston kohdalla. Klikkaa kuva suuremmaksi.

Kuvat Putkistosaneeraus Eerola Oy