Ilmoittaudu mukaan Tampereen päivän virtuaaliseen ohjelmaan

Julkaistu 3.9.2020 12.12

Perinteisesti 1.10. ja sen läheisyydessä olevan viikonlopun aikana järjestetty Tampereen päivä järjestetään tänä vuonna poikkeuksellisella tavalla. Tampereen päivän yleisötapahtumia ei järjestetä, vaan Tampereen perustamispäivää juhlistetaan toteuttamalla virtuaalinen ohjelmakokonaisuus verkkoon 1.10. - 4.10.

Mies katsoo läppäriä sohvalla pieni poika hartioillaan.

Yhdistykset, yritykset sekä julkisten organisaatioiden toimijat ovat tervetulleita mukaan ohjelmakokonaisuuden rakentamiseen. Mukaan ohjelmaan toivotaan suoria lähetyksiä tai videoita, joita seuraamalla voisimme kaikki yhdessä juhlia rakasta kotikaupunkiamme. Erilaiset yleisöä aktivoivat tehtävät verkkosivuilla, kuvat tai kertomukset ovat erityisen tervetulleita. Tampereen päivän perinteiden mukaisesti ohjelmaan osallistuminen tulee olla maksutonta ja ei-kaupallista.

Jos yhteisölläsi tai yritykselläsi on halua ja innostusta osallistua virtuaaliseen Tampereen päivän ohjelmakokonaisuuteen, ilmoita siitä oheisella lomakkeella 20.9. mennessä. Ohjelmakokonaisuus julkaistaan Tampereen päivän verkkosivuilla 28.9.2020.

Juhlitaan rakasta kotikaupunkiamme tänä vuonna verkossa!

Koordinaattori
Jenni Taipalus