Siirry sisältöön

Terveyspalvelujen neuvonnassa kokeillaan mobiiliasiakastyytyväisyyskyselyä

Julkaistu 31.1.2020 10.00

Terveyspalvelujen neuvonnassa kokeillaan uutta tapaa asiakaspalautteen keräämiseen. Maanantaista 3. helmikuuta 2020 alkaen terveyspalvelujen neuvontaan soittaneet asiakkaat saavat puhelun jälkeen tekstiviestin, jossa on linkki sähköiseen palautekyselyyn.

Kyselyyn vastaaminen on vapaaehtoista ja kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti. Vastauksia ei yhdistetä asiakas- tai potilastietoihin. Kysely on avoinna 30.4.2020 saakka.

Kyselyllä kerätään tietoa palvelun laadusta ja asiakaskokemuksesta palvelun kehittämiseksi.


Lisätietoja

Osastonhoitaja
Jaana Knuuttila-Järvinen
puhelin 050 321 5177
sähköposti [email protected]