Paras kesä alkaa Tampereen maauimalassa

Julkaistu 26.4.2019 14.13

Tampereen maauimala avataan ensimmäiseen kokonaiseen kesäkauteen 4.5. klo 10 ja avajaisten kunniaksi maauimalassa on tarjolla erilaista ohjelmaa sekä sisäänpääsy kaikille yhdellä eurolla.

Maauimalan hyppytorni ja hyppyallas

Lauantaina 4.5. avajaisohjelmanumerona esittäytyy legendaarinen Jerobeam Salakytän pellehyppyryhmä klo 12.00 sekä 14.00. Lisäksi asiakkaille on tarjolla erilaisia vesijumppia sekä vesijuoksuohjausta. Vesijumpat pidetään lauantaina klo 11.00 ja 13.00 sekä sunnuntaina klo 11.00, 13.00 ja 15.00.

Mikäli kevään vilpoisat uimavedet saavat ihon kananlihalle, voi lämpöä hakea erillisestä peräkärrysaunasta, joka on tuotu avajaisten iloksi piha-alueelle. Tampereen uintikeskuksen tilat eivät ole avajaisviikonloppuna maauimalan kanssa yhteiskäytössä uintikeskuksessa järjestettävien Tampereen avoimien mestaruusuintien vuoksi.

Maauimala on avoinna avajaisviikonloppuna 4. - 5.5. klo 10.00 - 18.00. Viimeinen sisäänpääsyaika on klo 16.45 ja altaat suljetaan klo 17.30. Sisäänpääsymaksu on koko avajaisviikonlopun ajan kaikilta euron. Normaaleihin sisäänpääsymaksuihin ja aukioloaikoihin siirrytään maanantaista 6.5. alkaen. Maauimala on avoinna alkukesällä maanantaista keskiviikkoon sekä perjantaisin klo 07.00 - 20.00, torstaisin klo 13.00 - 20.00 sekä viikonloppuisin klo 10.00 - 18.00.

Kesän aikana maauimalan alueelle tehdään uudistuksia ja piha-alueelle tuodaan ulkokuntosalilaitteita ja muita pelivälineitä. Uudistukset valmistuvat kesän aikana. Myös kauan toivottu mahdollisuus sisäänpääsyn maksamisesta Tampereen matkakortilla on nyt myös mahdollista.

Lämpimästi tervetuloa uimaan ja vastaanotetaan paras kesä Tampereen maauimalassa!

Tarkemmat kesän aukioloajat ja sisäänpääsymaksut löytyvät maauimalan verkkosivuilta www.tampere.fi/tampereenmaauimala .

Liikuntapäällikkö
Mikko Heinonen