Siirry sisältöön Siirry suoraan hakuun

Kerro palautteesi Tampereen Veden uudessa palautepalvelussa

Julkaistu 5.12.2018 12.56

Anna palautetta vesihuollosta tai lähetä mieltäsi askarruttava kysymys Tampereen Veden uudessa sähköisessä palautepalvelussa! Palvelu löytyy osoitteesta tampereenvesi.fi/palaute.

 

Palvelussa voi valita, koskeeko palaute tai kysymys veden laatua, verkoston rakentamista ja kunnossapitoa, liittymistä vesijohtoverkostoon, laskutusta ja sopimuksia, jätevesien käsittelyä tai jotain muuta. Palautelomakkeessa on kartta, johon voi merkitä, missä asia tai mahdollinen ongelma on havaittu. Kunkin aihealueen kysymykset ja palautteet ohjataan juuri näistä asioista vastaaville henkilöille Tampereen Vedessä ja ne otetaan käsittelyyn mahdollisimman pian, asiakaspalvelun aukioloaikoina.

Palautetta antaessa voi valita, voidaanko palaute ja siihen annettava vastaus julkaista palautepalvelussa myös muiden käyttäjien luettavaksi.

Tampereen Veden palautepalvelu toimii myös mobiilisovelluksella, joka löytyy sovelluskaupoista nimellä Trimble Feedback.

Kiireellisissä asioissa tulee ottaa yhteyttä suoraan vikailmoitusnumeroomme 0800 90 172 (24h).


Lisätietoja

Liisa Mustaniemi
puhelin 050 406 4377