Koko perheen maksuton perheliikuntapäivä lauantaina 8.9. klo 10 - 14 Kaupissa

Julkaistu 4.9.2018 13.17

Koko perheelle suunnattu lajikokeiluihin keskittyvä liikuntapäivä järjestetään lauantaina 8.9.
Kauppi Sports Centerissä, jonka salit täyttyvät tamperelaisten urheiluseurojen ja muiden liiikuttajien esittelypisteistä.

Liikunnallinen päivä perheen kanssa

Päivä on täynnä erilaisia liikuntakokeiluja koko perheen iloksi:
- Liikunnallinen päivä perheen kanssa
- Kokeile itse erilaisia urheilulajeja
- Tutustu talon monipuoliseen tarjontaan
- Hyödynnä toimijoiden tarjouksia
- Klo 11 luento: Valmentaja kasvattajana, luentotilat
- Sporttimaa varhaiskasvatusikäisille lapsille
- Liikkumisen taitorata sekä muuta ohjattua ja valvottua liikunnallista tekemistä alle kouluikäisille lapsille

Kello 10-14 välisenä aikana 2-6 vuotias lapsi voi jäädä noin tunnin ajaksi Sporttimaahan, jolloin vanhemmat voivat käydä kuuntelemassa luentoa, tutustumassa kuntosalitoimintaan tms. Toiminnasta vastaa varhaiskasvatuksen ja liikkumisen koulutetut asiantuntijat.

Mukana olevat seurat: Ahjolan Setlementti, Black Eagle, Taekwon-DoDoboksport, Tampere Dream Team Cheerleaders, Ilves Salibandy, Kalpaveljet, Koovee suunnistus, Pohjois-Hämeen Ampujat, Tampereen Pyrintö Koripallo, Tampereen Pyrintö-Ski Jumping Team, Raholan Pyrkivä, Respeite Capoeira Tampere, Tampere Cricket Club, Tampere Saints, Tampereen Jousiammunta,Tampereen Jumppatiim,i TKT - Tampereen Kisatoverit, Tampereen Voimistelijat, Suomen Vammaisurheilu ja -liikunta VAU ry, TKT- Nääsvääntö,

Mukana olevat, Kauppi Sports Centerissä toimivat yritykset: Hairlekiini, Linkosuo, Urheiluhieroja Mira Hanafi, Kauppi Sports Center.

Kauppi Sports Center sijaitsee Kaupin urheilupuistossa osoitteessa Kuntokatu 17.

Lämpimästi tervetuloa liikkumaan koko perheen voimin!