Osallistu äänestykseen ja vaikuta koillisen aluerahan jakoon

Julkaistu 24.2.2017 15.51

Mitkä aluerahaa hakeneet hankkeet mielestäsi parantaisivat parhaiten Tampereen koillisen alueen yhteisöllisyyttä? Tänä vuonna aluerahaa haki 13 hakijaa. Tutustu hakijoiden hankkeisiin ja osallistu niitä vertailevaan äänestykseen.

Äänestys löytyy osoitteesta www.koilliskeskus.fi/alueraha. Siihen voi osallistua maanantaihin 6.3.2017 saakka.

Digitaalisessa äänestyksessä saadut äänet otetaan huomioon aluerahan jakoesityksessä, jonka tekee koillisen alueverkosto kaikille avoimessa kokouksessaan Koilliskeskuksessa (Liikekatu 3, Tampere) torstaina 9.3.2017 klo 17. Aluerahan käytöstä päättää hyvinvointipalveluiden johtaja.

Koillisen alueraha on 5 000 euroa, joka jaetaan useamman hakijan kesken. Sillä tuetaan alueen yhteisöllistä ja osallistujille maksutonta ja tilapäistä toimintaa, kuten näyttelyitä ja tapahtumia. Sitä voidaan myöntää myös esimerkiksi ilmaiseksi jaettavien aluejulkaisujen laadintaan. Aluerahaa voivat hakea yhdistykset, ryhmät tai yritykset.

Piirroskuva: Koilliskeskuksen tunnus

Aluekoordinaattori (koillinen)