Joulutorille haetaan esiintyjiä

Julkaistu 21.10.2016 12.45

Tampereen Joulutorista nautitaan jälleen Keskustorilla 3.–22. joulukuuta 2016. Käsityöläisten myyntikojujen läheisyyteen nousee tunnelmallinen ohjelmalava, jonne Joulutori kutsuu nyt vapaaehtoisryhmiä esiintymään ja tuomaan tapahtumaan jouluista tunnelmaa.

Esiintyjiksi etsitään esimerkiksi tiernapoikia, harrastekuoroja, näytelmäharrastajia, laulajia ja yksittäisiä esiintyviä taiteilijoita ikään katsomatta. Esiintyjiä haetaan myös Joulutorin alueelle, vaikkapa suihkulähteen ympärille tai mökkikylän raitille.

Kaikki ryhmät tai yksittäiset esiintyjät, joilla on hieman esiintymiskokemusta, ovat tervetulleita esiintymään Tampereen Joulutorille. Myös päiväkotiryhmät ja koululuokat ovat erittäin tervetulleita. Esiintyjille tarjotaan esiintymisen jälkeen piparit ja glögit Joulutorin ravintolassa. Esiintymisestä kiinnostuneet voivat täyttää ilmoittautumislomakkeen Joulutorin nettisivuilla www.tampereenjoulutori.fi.

Tänä vuonna esiintymislavan edustalle saadaan myös upea valoteos, joka paljastetaan avajaispäivänä 3.12. Teoksen lahjoittavat Joulutorin kaksi monivuotista kumppania, Tampereen seudun joukkoliikenne ja Pirkanmaan Jätehuolto Oy.

Teksti Aila Rajamäki