Ohjaamo uusiin tiloihin Hammareninkadulla

Julkaistu 8.3.2021 15.08

Alle 30-vuotiaita palveleva Tampereen Ohjaamo on muuttanut uuteen toimipaikkaan. Ohjaamon palveluja saa nyt osoitteesta Hammareninkatu 5 B. Asiointi tapahtuu 1. kerroksessa. Uusi toimipiste löytyy noin 50 metriä pohjoisempaa ja kadun toiselta puolen kuin aiemmin käytössä olleet toimitilat. Ohjaamossa voi asioida paikan päällä tai etänä.

Ohjaamossa voi valita etä- tai lähipalvelun

Ohjaamossa asiointi tapahtuu joko paikan päällä tai käyttämällä etäpalvelua. Koronatilanteen vuoksi Ohjaamon tiloihin yhtä aikaa otettavaa asiakasmäärää on tällä hetkellä jouduttu rajoittamaan. Jos asiakas asioi paikan päällä, on hyvä varautua odottamaan hetki omaa vuoroaan Ohjaamon ulkopuolella.

Ohjaamon tiloissa on tehty erityisjärjestelyjä, jotta kaikille voidaan taata turvallinen asiointi. Ohjaamossa voi asioida vain täysin oireettomana ja asiakastiloissa on vahva suositus kasvomaskin käytölle. Maski annetaan Ohjaamosta. Asiakas saa halutessaan kaikki palvelut myös etänä.

Ohjaamo palvelee numerossa 040 197 5144. Ohjaamon väen tavoittaa myös laittamalla sähköpostia osoitteeseen ohjaamo(at)tampere.fi sekä Instagramin ja Facebookin kautta.

Ohjaamo tukee alle 30-vuotiaita nuoria koulutukseen, työhön ja hyvinvointiin liittyvissä asioissa

Ohjaamon palvelut on suunnattu alle 30–vuotiaille. Ohjaamo tarjoaa apua ja tukea koulutukseen, työhön ja arjen hyvinvointiin liittyvissä asioissa. Palvelut ovat saatavilla ilman ajanvarausta ma–to klo 13.00–16.00 ja muina aikoina ajanvarauksella. Ohjaamo on maaliskuussa poikkeuksellisesti suljettu perjantaisin.

Ohjaamo-toimintaa koordinoi Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalvelut.

Tiimiesimies
Ilkka Peltomaa