Ohjaamo Tampere avaa ovensa asiakkaille

Julkaistu 10.6.2020 13.31

Ohjaamo Tampere avaa ovensa asiakkaille maanantaina 15.6.2020 alkaen, josta lähtien Ohjaamoon voi jälleen tulla asioimaan paikan päälle. Ohjaamo palvelee asiakkaitaan kesällä ma-pe klo 13–16.

Ohjaamosta on paikan päältä saatavissa tieto- ja neuvontapalveluita ja eri ammattilaisten palveluita. Niihin Ohjaamon palveluihin, joita ei ole mahdollista saada kasvokkain, on järjestetty etäyhteys Ohjaamosta. Myös Ohjaamon etäpalvelut jatkavat toimintaansa. Kaikki Ohjaamon palvelut, yhteydenottotavat ja kanavat löydät Ohjaamon omilta verkkosivuilta www.tampere.fi/ohjaamotampere.

Ohjaamossa sisällä olevaa asiakasmäärää on rajoitettu, joten on hyvä varautua odottamaan hetki omaa vuoroaan ulkopuolella. Ohjaamon tiloissa on tehty erityisjärjestelyitä, jotta kaikki voivat asioida turvallisesti. Ohjeistamme paikan päällä, miten asiointi hoituu sujuvasti ja turvallisesti.

Ohjaamon tilat sijaitsevat Hammareninkadulla. Sisäänkäynti Ohjaamoon tapahtuu jatkossa vain osoitteesta Hammareninkatu 8 A. Jos tarvitset esteettömän sisäänkäynnin, soitathan ennen saapumistasi numeroon 040 197 5144. Ohjaamoon ei voi tulla kipeänä. Jos sinulla on hengitystieoireita, asioithan etänä.

Ohjaamo Tampere tarjoaa tietoa, tukea ja ohjausta arjen hallintaan, kouluttautumiseen ja työllistymiseen alle 30-vuotiaille. Jos et tiedä, mistä aloittaa, aloita Ohjaamosta.

Koordinaattori
Ilkka Peltomaa