Monitoimitalo 13:ssa järjestetään lauantaina erityinen laulukilpailu

Julkaistu 12.12.2019 13.03

Tulevana lauantaina Monitoimitalo 13:ssa järjestetään Special Voice -laulu- ja lauluntekokilpailun Pirkanmaan osakilpailu. Kilpailun lisäksi päivän aikana saadaan nauttia muun muassa turkulaisen Herkkuräbärin keikasta.

Special Voice -tapahtuma kerää lauantaina erityiset laulajat ja lauluntekijät Monitoimitalo 13:n Stagelle. Kilpailussa lavalle nousee 12 erilaista kokoonpanoa sooloartisteista bändeihin. Pirkanmaan osakilpailusta valitaan kaksi finalistia, jotka pääsevät mukaan valtakunnalliseen loppukilpailuun, joka järjestetään Turussa helmikuussa 2020.

Tapahtumassa on laulukilpailun lisäksi luvassa muun muassa turkulaisen räp-poppoo Herkkuräbärin ja Vimmartin luottobändi Grillin keikat, kilpailun päätösdisko sekä tapahtumatori, jossa eri toimijat esittelevät toimintaansa. Tapahtuma alkaa klo 11.30 päättyy klo 16. Laulu- ja lauluntekokilpailua voi seurata klo 12:sta eteenpäin joko paikan päällä tai livelähetyksenä Nuorten Tampere -YouTube-kanavalta. Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja se on ikärajaton ja esteetön.

Pirkanmaan osakilpailun pääjärjestäjinä toimivat Tampereen kaupungin nuorisopalvelut ja yhdenvertaisen taiteen oppilaitos Vimmart yhdessä Kehitysvammaisten Taitotupa ry:n kanssa. Kilpailua tukee Tukilinja.

Piritta Brusi