400 metriä harrastuksia -tapahtuma hakee harrastusesittelijöitä

Julkaistu 25.2.2019 9.56

Lauantaina 11.5.2019 klo 12–16 Tampereen stadionin Ratinassa valloittaa 400 metriä harrastuksia -tapahtuma, jonka tarkoitus on tarjota tamperelaisille lapsille, nuorille ja perheille mahdollisuus tutustua kaupungin harrastustarjontaan.

Tapahtumaan haetaan järjestöjä, yhdistyksiä ja muita toimijoita esittelemään harrastustoimintaansa. Esittely saa mielellään olla toiminnallinen: esitys, työpaja, näyttely, jumppa, lajikokeilu tai melkein mitä vaan. Tärkeää on, että kävijät pääsevät itse näkemään ja kokeilemaan sekä innostumaan uusien harrastusten pariin. Jos haluatte tavoittaa uusia harrastajia, niin ilmoittautukaa mukaan! Harrastus voi olla suunnattu lapsille, nuorille tai perheille.

Harrastusesittelijä- ja esityshaku tapahtuu sähköisen lomakkeen kautta. Lomakkeessa kysytään mm. tuleeko teiltä esitys, työpaja, lajiesittely vai jotain muuta, kenelle harrastus on suunnattu, millaista tilaa tarvitsette, ja yhteyshenkilön yhteystiedot.

Tapahtuma-alueena on Tampereen stadionin alue lukuun ottamatta nurmikenttää. Myös sisätiloja on käytössä.

Tapahtuman järjestää Tampereen kaupungin kulttuuri- ja vapaa-aikapalvelut.

Liikunnanohjaaja
Olli-Pekka Toikkonen