Siirry sisältöön

Asiakkaan toiminnan ymmärrys on Tampereen Voimian valtti

Julkaistu 29.10.2018 15.54

Uusimpien kyselytutkimusten mukaan Tampereen Voimian kumppanit ja henkilöstö ovat tyytyväisiä toimintaan. Asiakkaat ovat valmiita suosittelemaan Voimiaa kumppanina myös muille ja pirkanmaalaisen toimijan hyvää paikallistuntemusta pidetään arvossa. Sekä asiakkaat että henkilöstö pitävät hyvää yhteistyötä ja sen säilyttämistä erittäin tärkeänä.

Sopimuskumppanit kokevat yhteistyön Voimian kanssa helppona ja suositteluhalukkuus onkin hyvässä nousussa: 95 % asiakkaista on valmis suosittelemaan Voimiaa kumppanina myös muille. Vahvuutena on asiakaspalvelu, nopeat ratkaisut ja hyvä tavoitettavuus. Palveluissa arvostetaan asiakkaan toiminnan tuntemusta paikallisesti.

Tampereen Voimian henkilöstön tyytyväisyys on edelleen samalla hyvällä tasolla kuin vuosi sitten. Suurin osa henkilöstöstä on valmis suosittelemaan Voimiaa työnantajana ja 86 % henkilöstöstä arvostaa Voimiaa edelläkävijänä. Kyselyn perusteella näyttää siltä, että tulevaan yhtiöittämiseen suhtaudutaan rauhallisin ja luottavaisin mielin.

Yhtiöittämiseen liittyen asiakas toivoo hyvän hinta-laatusuhteen ylläpitämistä sekä asiakaslähtöisen toiminnan ja joustavan palvelutarjonnan jatkuvan edelleen. Henkilöstö näkee asiakasyhteistyön vahvistamisen toimipistetasolla lisäävän myös henkilöstön vaikutusmahdollisuuksia.

Tampereen Voimian henkilöstökysely toteutetaan vuosittain ja palvelua tilaaville asiakkaille suunnattu kumppanikysely joka toinen vuosi. Kyselyiden perusteella voi todeta, että Tampereen Voimian tavoitteet sujuvasta ja tehokkaasta palvelutuotannosta ovat toteutuneet erityisesti ateriapalveluiden osalta, puhtauspalveluissa riittää vielä hiottavaa. Sekä asiakaskumppaneiden että henkilöstön odotukset ja arvostukset ovat hyvin samansuuntaisia ja viitoittavat tulevan yhtiön Pirkanmaan Voimia Oy:n toimintaa ja arvoja.


Lisätietoja

Toimitusjohtaja
Tarja Alatalo
puhelin 0400 852 010
sähköposti [email protected]