a a

Kulttuuritalo Laikun pääportaat kunnostetaan

Julkaistu 2.7.2018 10.08

Kulttuuritalo Laikun pääsisäänkäynnin portaat kunnostetaan heinäkuussa 2.7. alkavassa remontissa, jolloin käynti Laikkuun tapahtuu esteettömän sisäänkäynnin kautta. Kulttuuritalon tilat ja palvelut ovat käytössä normaalisti. Laikku on heinäkuussa avoinna ti - la klo 10 - 18.

Kulttuuritalo Laikun pääsisäänkäynnin kiviset portaat tarvitsevat huoltoa. Ulkoportaat kunnostetaan heinäkuussa alkavassa remontissa, jolloin työmaa-alue rajataan aidoilla. Kunnostustöiden aikana sisäänkäynti Laikkuun tapahtuu talon Laikunlavan puoleisesta päädystä, esteettömän sisäänkäynnin kautta. Kunnostuksen arvioidaan kestävän koko heinäkuun, mutta huono sää saattaa venyttää töitä elokuun puolelle asti. Laikun palvelut sekä tilat ovat käytössä normaalisti koko porrasremontin ajan.

Heinäkuussa esimerkiksi Laikun Galleriassa on esillä lyhytelokuvia Haiharan taidekeskuksen KERRONTA-teemanäyttelyyn liittyen, Musiikkisalissa pääsee katsomaan Teatteri Reaktion koko perheen musiikkiteatteria, Studiossa opetellaan Tango aMoroso ry:n opastuksella argentiinalaisen tangon askelkuvioita ja ulkona Laikunlavalla jatkuvat Puistokonsertit.

Heinäkuussa Laikku on auki tiistaista lauantaihin klo 10 - 18. Lastenkulttuurikeskus Rulla on heinäkuun kesätauolla, mutta aukeaa jälleen lauantaina 4.8. klo 10.

Kehittämispäällikkö
Jaakko Laurila