Marko Tulokas Tredu-Kiinteistöt Oy:n ja Tampereen Palvelukiinteistöt Oy:n yhteiseksi toimitusjohtajaksi

Julkaistu 5.6.2017 11.11

Tredu-Kiinteistöt Oy ja Tampereen Palvelukiinteistöt Oy ovat valinneet yhtiöiden yhteiseksi toimitusjohtajaksi Marko Tulokkaan. Hän on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri. Tulokas siirtyy toimitusjohtajaksi Pirkkalan kunnan elinkeinojohtajan tehtävästä ja aloittaa 16. elokuuta.

Marko Tulokkaalla (48) on monipuolinen, reilu 20 vuoden kokemus kiinteistöalasta, yritysten taloushallinnosta ja johtamisesta. Hän on toiminut muun muassa Posti-Kiinteistöt Oy:n toimitusjohtajana ennen siirtymistään Pirkkalan kunnan palvelukseen. Lisäksi Tulokkaalla on työkokemusta taloushallinnosta Opus Capita Goupissa sekä yritysten sisäisestä laskennasta ja konsultoinnista Stora Enso Oyj:ssä.

Tredu-Kiinteistöt Oy on seudullinen, kahdentoista kunnan omistama, oppimisympäristöihin keskittynyt kiinteistösijoitusyhtiö. Sen tase on lähes 200 miljoonaa euroa. Tampereen Palvelukiinteistöt Oy on Tampereen kaupungin omistama, markkinaehtoisesti toimiva kiinteistösijoitusyhtiö, jonka tase sovittujen investointien jälkeen on noin 40 miljoonaa euroa.

Yhtiön nykyinen toimitusjohtaja Ilkka Ojala on ollut kehittämässä molempia yhtiöitä niiden koko elinkaaren ja jää syyskuussa lyhyen siirtymäajan jälkeen pois yhtiöiden palveluksesta.

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Ilkka Ojala, puh. 050 591 1618
Tredu-Kiinteistöt Oy, hallituksen puheenjohtaja Seppo Mäkinen puh. 0400 637 221
Tampereen Palvelukiinteistöt Oy, hallituksen puheenjohtaja Matti Länsiö, puh. 050 1855

Teksti Raija Lindell