Tammelassa liikennejärjestelyjä Murtokadulla vesihuoltotöiden takia

Julkaistu 23.3.2016 11.41

Tammelassa aloitetaan torstaina 24.3.2016 vesihuoltotyöt Murtokadulla välillä Tammelankatu–Rongan alikulku. Työ alkaa kadun sulatuksella, varsinaiset kaivutyöt alkavat pääsiäisen jälkeen. Töiden takia Murtokadun ja Tammelankadun liittymäalue suljetaan ajoneuvoliikenteeltä torstaista 24.3. alkaen eikä läpiajo ole mahdollista siitä. Kävelijät ja pyöräilijät voivat kuitenkin käyttää Murtokadun kevyen liikenteen väylää työn aikanakin.

Kaivokatu 41 asukkaita varten tehdään Vellamonkadun ja Tammelankadun väliselle kevyen liikenteen väylälle tilapäinen yhteys, jota voi kulkea ajoneuvoilla pihaan. Väylä edelleen myös kevyen liikenteen käytettävissä.

Työt etenevät myöhemmin keväällä Murtokadulta Rongan alikulkua kohti. Peltokatu-Vellanmonkatu –yhteys pyritään pitämään auki läpikulkevalle liikenteelle . Myös Rongan alikululle pääsee kulkemaan. Vesihuoltotöiden on määrä valmistua kesäkuussa ennen juhannusta.

Vesihuoltotöiden toteutus, Maa- ja Vesirakennus Kiri Oy
Työmaapäällikkö