Siirry sisältöön Siirry suoraan hakuun

Ilmoita tapahtuma #äläjäädy -talvilomaviikon ohjelmaan

Julkaistu 21.1.2016 10.23

Nuorisopalvelut koostaa tulevan talvilomaviikon tapahtumista, toiminnoista ja aktiviteeteista tapahtumakalenterin. Nuorisopalveluiden järjestämien tapahtumien lisäksi myös mm. tamperelaisia yhdistyksiä, järjestöjä ja seuroja toivotaan mukaan.

Älä jäädy -tapahtuma

– Talvilomaviikolle on tulossa huikea kattaus toimintaa ja tekemistä. Parasta on se, että tulevat toiminnot ovat juuri sellaisia, mitä tamperelaiset nuoret ovat itse toivoneet. Nuorisopalvelut heitti syksyllä nuorille kysymyksen ”Mitä tekisit talvilomalla, jos käytössäsi olisi 10 000 euroa, nuorisopalveluiden henkilökunta ja pelikenttänä koko Tampere.” Saimme valtavasti ideoita, joita olemme työstäneet nuorten kanssa koko loppuvuoden, nuoriso-ohjaaja Piritta Brusi kertoo tapahtumaviikon taustoista.

Tamperelaiset nuoret nimesivät tulevan talvilomaviikon nimellä #äläjäädy. Viikon kantavia teemoja ovat monikulttuurisuus, toiminnallisuus, hyväntekeväisyys, kisailu ja hauskanpito. Talvilomaviikon ohjelma päivittyy Älä jäädy -tapahtumasivustolle. Sivuston tapahtumakalenteriin koostetaan Tampereella lapsille ja nuorille suunnattuja toimintoja.

– Mikäli edustamasi organisaatio, yhdistys, seura tms. järjestää talvilomaviikolla lapsille ja nuorille suunnattua toimintaa ja haluaa siitä ilmoittaa yhteisessä tapahtumakalenterissamme, voi tapahtumailmoituksen täyttää 15.2.2016 mennessä. Tapahtumakalenterissa ilmoittaminen on maksutonta, Piritta Brusi muistuttaa.

Talvilomaviikkoa vietetään Tampereella 29.2.–4.3.2016.

Nuoriso-ohjaaja
Piritta Brusi