Siirry sisältöön Siirry suoraan hakuun

Pysäköinninvalvonnassa pidemmät aukioloajat 3.-7.4. 2017

Julkaistu 3.4.2017 9.49

Pysäköinninvalvonnan toimisto (Frenckellinaukio 2 B) on avoinna poikkeuksellisesti kello 8–17.30 maanantaista perjantaihin 3.–7.4.2017. Pidennetyllä aukiololla varaudutaan asukas- ja yrityspysäköintilupien lisääntyvään kysyntään, sillä keskustan asukas- ja yrityspysäköintialue laajenee kevään ja kesän aikana.

Asukas- ja yrityspysäköintilupia voi hankkia myös verkosta osoitteesta www.eparking.fi/tampere.

Asukas- ja yrityspysäköintialueita on Juhannuskylässä, Tammelassa, Amurissa, Pyynikintorilla, Onkiniemessä ja Armonkalliolla sekä 3.4.2017 alkaen Kalevassa. Kesän aikana uusi asukas- ja yrityspysäköintialue tulee myös Kaakinmaalle ja Tammelan ja Amurin asukas- ja yrityspysäköintialueita laajennetaan.

Asukas- ja yrityspysäköintialueilla asuvat henkilöt ja toimivat yritykset ja yhteisöt voivat lunastaa käyttöönsä pysäköintiluvan, joka oikeuttaa pysäköimään asukas- ja yrityspysäköintiin merkityille paikoille ilman aikarajoitusta tai erillistä maksua. Asukaspysäköintilupa maksaa 186 € vuodessa tai 17,98 € kuukaudessa ja yrityspysäköintilupa 434 € vuodessa.

Pysäköinninvalvonta

Teksti Tarja Nikupaavo-Oksanen