Hakametsä Sport Campus -hanke kerää tietoa markkinavuoropuhelulla

Julkaistu 3.3.2020 9.07

Tampereen Hakametsän alueelle suunnitellaan uudenlainen liikunnan ja urheilun keskittymä. Tavoitteena on saada Tampereelle monipuolinen toimintaympäristö liikunnalle, urheilulle ja asumiselle sekä liikuntaan liittyvälle koulutukselle ja liiketoiminnalle.

Hakametsä Sport Campus toteutetaan konsepti- ja toteutuskilpailulla. Kilpailua valmistelevalla markkinavuoropuhelulla selvitetään yritysten ja yhteisöjen valmiutta ja kiinnostusta osallistua urheilu- ja liikuntaliiketoimialan kehittämiseen. Markkinavuoropuhelun tavoitteena on koota liikunta- ja urheilualan toimijoiden, rakennuttajien, sijoittajien ja muiden kumppaneiden ideoita, vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia Sport Campuksen toteuttamiseksi sekä selvittää hankkeelle toimivin kilpailumuoto.

Hakametsä Sport Campus on Tampereen kaupungin kehityshanke. Hakametsä Sport Campuksen visio on olla merkittävä koulutuksen, harjoittelun, tutkimuksen ja toimintojen yhdistelmä: liikunnan ja huippu-urheilun uusi keskus ja uuden liiketoiminnan innovaatio- ja kehitysympäristö. Hankkeeseen kuuluu sekä olevien rakennusten kunnostamista ja täydennysrakentamista. Kokonaisuudessaan Hakametsän alueelle tavoitellaan monipuolisia liikunnan ja urheilun olosuhteita, toimitiloja, liikuntaliiketoimintaa sekä asumista. Valmistuessaan kampus tarjoaa nykyaikaiset ja monipuoliset puitteet liikunnan harrastajille, urheiluseuroille ja -järjestöille sekä huippu-urheilijoille.

Markkinavuoropuheluun on mahdollista osallistua 3.3.-24.4.2020 välisenä aikana.

Tiedotetta päivitetty

16.3. Markkinavuoropuhelutilaisuuden osuus poistettu tilaisuuden peruuntumisen johdosta.

Hakametsä Sport Campus markkinavuoropuhelu

Projektipäällikkö