Siirry sisältöön

Tampere vaihtaa kauppapalvelun toimittajaa

Julkaistu 15.3.2016 13.54

Tampereen kaupunki vaihtaa maaliskuun alussa ruuhkautuneen kotihoidon asiakkaiden kauppapalvelun palveluntuottajaa. Myöhästyneiden kauppakassien toimitusten takia kaupunki ei peri ollenkaan kauppapalvelun asiakasmaksuja 1.3.−14.3.2016 kauppapalvelun piiriin kuuluvilta asiakkailta. Asiakasmaksun hyvitys näkyy huhtikuun lopussa asiakkaille saapuvassa laskussa.

Kauppakassien toimittaminen asiakkaille ruuhkautui reilut kaksi viikkoa sitten nykyisen palveluntuottajan toimintaansa tekemien muutosten sekä monien harmillisten yhteensattumien takia.

Kauppapalvelun kilpailuttanut Kotitori on tukenut kaikin tavoin nykyistä palveluntuottajaa, mutta koska tilannetta ei kuitenkaan saatu korjattua kohtuullisessa ajassa, päädyttiin vaihtamaan palveluntuottajaa.

Uusi kauppapalvelun toimittaja on Osuuskunta Taloushaltia. Jotta kauppapalvelun siirto saadaan tehtyä mahdollisimman sujuvasti asiakkaille, vaihdos tehdään vaiheittain seuraavien viikkojen aikana, jolloin sekä uusi että nykyinen palveluntuottaja toimittavat kauppakasseja asiakkaille.

Kauppapalvelussa asiakkaan tilaamat päivittäistavarat kerätään ja tuodaan kaupasta kotiin. Palvelu on tarkoitettu kotihoidon asiakkaille.

Tampereen kaupunki ja Kotitori ovat pahoillaan kauppakassien toimitusten myöhästymisistä.


Lisätietoja

Kehittämispäällikkö
Virva Palomäki
puhelin 040 800 4405
sähköposti [email protected]

Kotitori
sähköposti [email protected]
puhelin 03 5656 5700, ma - pe klo 8 - 16.30


Teksti Marika Haapala