Olet hoitanut kaiken kuntoon, jos
- Olet merkinnyt Opintopolussa, että OTAT PAIKAN VASTAAN.
- Olet kirjautunut Tampereen kaupungin 2. asteen Wilmaan ja täyttänyt ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN.
Lisäksi voit vielä muistuttaa huoltajiasi heidän hommistaan! Jokaisen huoltajasi tulee luoda itselleen Wilma-tunnukset ja yhden heistä pitää täyttää Tietokoneen lainauslupa. Näihin molempiin kohtiin löytyy ohjeet tältä sivulta.