Page 53 - PiKe kirja
P. 53

  SUOSITTELU
HENKILÖSTÖ TIEDOSTAA... ASIAKKAAT ODOTTAVAT...
    Haluaisin pystyä paremmin ja rohkeammin vinkkaamaan asiakkaalle päivittäisissä kohtaamisissa – mutta en tahdo tuputtaa! *
  Meillä on paljon parannettavaa siinä, miten suosittelemme aineistoja ja palveluja ja miten jalkaudumme kirjastotilaan. *
 Haluaisin juuri minulle räätälöityjä suosituksia – silloin kun hetki on sopiva **
   SOME TUNNISTETTAVUUS
NUORET
  En käytä somekanavia tai chattia asiakaspalveluun juuri koskaan. *
  Näkisin mieluusti kirjaston somessa. Miksei se jo ole siellä niin kuin kaikki muutkin? **
       Kaulanauha, nimikyltti tai jokin asuste ovat kyllä paikallaan asiakaspalvelussa ja kirjastotilassa liikkuessa. Yhdenmukainen työasu kaikilla voisi olla jo vähän liikaa... *
   On ehdottomasti hyvä juttu, jos pystyn tunnistamaan ja löytämään aina henkilökuntaa kun tarvitsen, ettei tarvitse etsiä ja arvailla. Tulee tunne, että asiat sujuu. **
       Miten kohtaan nuorison ja suosittelen heitä kiinnostavia aineistoja? Voisin ehkä kokeilla nuorten kanssa jotain uutta lähestymistapaa. *
  Haluaisin, että minut kohdataan tasaveroisesti ja kunnioittavasti kirjastossa. **
 En ihan hahmota miten tämä koko systeemi toimii. Mistä löydän asiakaspalvelijan, kun tarvitsen? **
* Pirkanmaan ja Keski-Suomen kehittämiskirjaston henkilö- 51 kuntakysely, kevät 2018.Osa Asiakaspalveluhanketta 2018.
** Pirkanmaan ja Keski-Suomen kehittämiskirjaston asiakas- tutkimus, kevät 2018.Osa Asiakaspalveluhanketta 2018.
   


















































































   51   52   53   54   55