Sijaisrekrytointi

Tampereen kaupungilla on käytössä sähköinen sijaisrekisteri, josta yksiköt palkkaavat sijaisensa tarvitsemiinsa tehtäviin mm. varhaiskasvatukseen, perusopetukseen ja sosiaali- ja terveyspalveluihin.

Tällä hetkellä haastattelemme sijaisia vain varhaiskasvatukseen, perusopetukseen ja kotihoitoon.

Rekisteröityminen

Sijaisrekisteriin pääset rekisteröitymään alla olevasta linkistä.

Kaikki työnhakijat haastatellaan ensin TampereRekryssä. Haastatteluaika varataan sijaisrekisterin sähköisestä ajanvarauskalenterista.

Ota haastatteluun mukaan kaikki alkuperäiset tutkinto- ja työtodistukset tai ajantasainen opintosuoritusote.


Tutkintotodistusten toimittaminen sähköisesti

Haastattelun jälkeen voit lähettää tutkintotodistuksesi sähköpostitse.

Kaikkien tutkintotodistusten tulee olla samassa tiedostossa oikein päin ja tiedoston pitää olla pdf -muodossa. Ethän laita tutkintotodistusten kanssa samaan tiedostoon rikosrekisteriotetta tai työtodistuksia. Lisätietoja tarvittavista todistuksista löydät alla olevasta ohjeesta.

Voit edelleen tulla näyttämään todistuksesi TampereRekryyn torstaisin klo 9-15. TampereRekryn palvelupiste on kiinni ajalla 16.7.-29.7.2018.

Sijaisrekisteriin on tullut uudistuksia 12.4.2018

Sijaisrekisteriin on tullut uudistuksia 12.4.2018 alkaen. Sijaisuuspyyntöihin voi vastata jatkossa tekstiviestillä.