Siirry sisältöön

Tampereen kaupunki - www.tampere.fi


Koiviston koulu

Ulkoinen linkkiKiusaamisen HELPPI

Helppi-napin kautta on mahdollista ottaa yhteyttä joko nimettömänä tai omalla nimellä kiusaamiseen tai häirintään liittyvissä asioissa. Viestin saavuttua teemme yhdessä oppilashuoltoryhmän kanssa toimintasuunnitelman asian selvittämiseksi.

Koiviston koulu
puhelin rehtori Minna Viskari: 040 135 3796
puhelin apulaisrehtori Marianne Ekola-Nieminen: 044 4309004
puhelin uusi puoli: 0400 955 722, vanha puoli: 0400 955 776
33820 Tampere

1. - 6. vuosiluokkien koulu
rehtori: Minna Viskari



Koulun toiminta-ajatus

Koiviston koulussa tuetaan lapsen kasvua yhteistyökykyiseksi, vastuunsa ja oikeutensa tuntevaksi, itsenäiseksi ihmiseksi. Lapsi oppii arvostamaan itseään, toista ihmistä, yhtieskuntaa ja elinympäristöään. Tavoitteena on kokonaisvaltainen oppimisen ilo ja innostus! Se onnistuu turvallisessa, yhteistyökykyisessä, luonnonläheisessä ja tukea antavassa oppimisyhteisössä. Koulussamme kantavana teemana on vihreä lippu sekä liikkuva koulu. Koulumme pyrkii antamaan jokaiselle oppilaalle "kantavat siivet Koikkarista".

Koulumme osallistuu Niilo Mäki-instituutin Yhteispeli-toimintaan. Yhteispelin perusajatuksena on oppia yhdessä tunne- ja vuorovaikutustaitoja. Lisää Yhteispeli-menetelmästä löydät. Ulkoinen linkkitäältä.

Koulumme toimii LIIKKUVA KOULU- tavoitteiden mukaisesti. Kestävä tulevaisuus on myös tärkeä arvomme ja siitä työstä meille on myönnetty VIHREÄ LIPPU-sertifikaatti.
Ulkoinen linkkitäältä.

Oppilaat

Koulussamme opiskelee tällä hetkellä 346 oppilasta vuosiluokilla 1–6. Lisäksi koulumme tiloissa toimii kolme esiopetusrymää. Niissä on yhteensä 59 esikoululaista. Koulumme on mukana esi- ja alkuopetuksen toimintamallissa, jossa esikoululaiset työskentelevät säännöllisesti 1. ja 2. luokkien oppilaiden kanssa.

Käyttäytymisen arvioinnin kriteerit Koiviston koulussa

Käyttäytymistä arvioidaan suhteessa paikallisessa opetussuunnitelmassa käyttäytymiselle asetettuihin tavoitteisiin ja niiden saavuttamiseen. Käyttäytymiselle asetetut tavoitteet perustuvat koulun toimintatapoihin ja järjestyssääntöihin. Käyttäytyminen arvioidaan todistuksissa omana kokonaisuutena, eikä siitä saatu arvosana tai sanallinen arvio vaikuta oppiaineesta saatavaan arvosanaan tai sanalliseen arvioon.

Koiviston koulun käyttäytymisen arvioinnin kriteereihin pääset tutustumaan alla olevista tiedostoista: