Tampereen palvelupiste
Tampereen palvelupiste sijaitsee Frenckellinaukio 2 B:ssä aivan Tampereen ytimessä. Samoissa tiloissa Tampereen palvelupisteen kanssa toimivat Nyssen asiakaspalvelu, kaupungin kassapalvelut sekä ikäihmisten neuvontapiste Kotitori.
Tampereen palvelupisteessä saat yleisneuvontaa ja opastusta Tampereen kaupungin palveluista esimerkiksi asumiseen, ympäristöön ja liikenteeseen liittyvissä asioissa. Palvelupisteessä sinua autetaan löytämään oikean palvelun äärelle.
Palveluneuvojat auttavat myös sähköisten palvelujen käytössä mielellään. Voit kysyä heiltä neuvoja, kuinka verkossa voi hakea esimerkiksi päivähoitopaikkaa tai pysäköintilupaa tai varata venepaikan. Asiointisi avuksi olemme koonneet Tampereen kaupungin sähköisiä palveluita sivulle Verkkoasiointi
Saat halutessasi opastusta myös palvelupisteen tiloissa olevan sähköisen ilmoitustaulun käytössä. Ilmoitustaulun avulla pääset käteväsi tarkastelemaan sekä vireillä olevia että toteutuneita kaavoja ja rakennusvalvonnan lupien julkipanoilmoituksia.
Palvelua tarjotaan suomeksi ja englanniksi. Tampereen palvelupisteellä asiointia sujuvoittaa tulkkauspalvelu, joka mahdollistaa asioinnin myös kymmenillä muilla kielillä.
Tampereen palvelupiste tarjoaa monikanavaista asiakaspalvelua. Voit olla yhteydessä palvelupisteeseen sähköpostitse, puhelimitse, chatin kautta tai kasvotusten. Autamme esimerkiksi seuraavissa asioissa:
- yleisneuvonta ja ohjaus oikean palvelun äärelle
- opastus sähköisten palveluiden käytössä
- kaavojen ja rakennusvalvonnan lupien julkipanojen tarkastelu
- katujen ja viheralueiden suunnittelu ja kunnossapito
- kaavoitus
- liikennesuunnittelu
- rakennusvalvonta
- katutilavalvonta ja ajoneuvojen siirrot
- kaupunkimittaus
- ympäristönsuojelu
- seudullinen ympäristöterveys
- alueellisen jätehuollon asiakaspalvelu
- varhaiskasvatuksen ja perusopetuksen yleisneuvonta
- pysäköinninvalvonnan yleisneuvonta
- venepaikkojen vuokraus.
Otamme
mielellämme vastaan palautetta. Tampereen palvelupisteellä kerätään
asiakastyytyväisyystietoja palautelaitteella yhdessä Nyssen
asiakaspalvelun, kaupungin kassapalveluiden sekä ikäihmisten
neuvontapiste Kotitorin kanssa. Kerro meille, missä olemme onnistuneet
ja missä voisimme vielä parantaa.