Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Uusi kansainvälisen rekrytoinnin neuvontapalvelu KV-liiga yrityksille Pirkanmaalla

Julkaistu 25.11.2021 12.07

Pirkanmaan TE-palveluiden, International Fox Agencyn ja International House Tampereen yhteistyössä toteuttama KV-liiga vie pirkanmaalaiset mikro- ja pienyritykset uusille kansainvälisille pelikentille. Maksuton palvelu tarjoaa arvokasta ja hyödyllistä asiantuntija-apua mikro- ja pienyritysten arjen haasteisiin.

Pirkanmaan TE-toimisto tarjoaa paikallisille mikro- ja pienyrityksille kansainväliseen rekrytointiin ja työvoimakysymysten ratkomiseen keskittyvää asiantuntijapalvelua yhteistyössä International Fox Agencyn ja International House Tampereen kanssa. Maksuton KV-liigaksi kutsuttu asiantuntijapalvelu auttaa pirkanmaalaisia yrityksiä muun muassa ulkomaalaisen työvoiman palkkaamiseen, työyhteisön monimuotoisuuden tukemiseen ja kansainvälistymistä koskeviin työnantajavelvoitteisiin liittyvissä kysymyksissä.

Mikro- ja pienyritysten kasvu ja menestys nojaa yhä enemmän kansainväliseen markkinapotentiaaliin yhtä lailla kuin työntekijöiden osaamiseen. Kilpailu niin markkinaosuuksista, asiakkaista kuin osaavasta työvoimastakin on kovaa. KV-liigan avulla pirkanmaalaiset yritykset voivat päästä parempaan asemaan kilpakentällä, ja vahvistaa sekä omaa osaamista että liiketoiminnan kasvumahdollisuuksia.

Palvelu sisältää asiantuntijaneuvontaa, koulutusta, materiaaleja sekä työkaluja yritysten toimien tueksi. KV-liigaa tuottavilla asiantuntijoilla on pitkäaikaista kokemusta muun muassa kansainvälisen rekrytoinnin, henkilöliikkuvuuden, työyhteisöjen kehittämisen ja koulutuksen parista, joka tässä valjastetaan pirkanmaalaisten yritysten palvelukseen.

Maksuttomaan palveluun voi ilmoittautua TE-toimiston kautta. Lisätietoja KV-liiga -palvelusta löytyy verkkosivuilta alla olevasta linkistä ja yhteyshenkilöiden kautta.

Nina Kärki

Asiantuntija, kansainväliset palvelut, Pirkanmaan TE-palvelut