Siirry sisältöön

Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Tampereen kaupungin terveyspalvelujen puhelinpalveluissa häiriöitä

Julkaistu 7.4.2021 13.40

Tampereen kaupungin terveyspalvelujen puhelin- ja ajanvarauspalveluissa on todettu häiriöitä ja kaikki puhelut kaupungin numeroihin eivät välttämättä mene perille.

Päivitys tiedotteeseen 8.4.2021 kello 09.00: Vika on saatu korjattua ja terveyspalvelujen puhelin- ja ajanvarauspalvelut toimivat taas normaalisti.

Häiriö koskee ainakin terveyspalvelujen neuvontaa, suun terveydenhuollon ajanvarausta sekä yksittäisiä terveysasemia.

Häiriön laajuutta ja syytä selvitetään parhaillaan. Pahoittelemme puhelinliikenteessä esiintyviä häiriöitä ja niiden aiheuttamia haittoja asiakkaillemme.

Varaa tai peru aika verkossa

Asiointi onnistuu myös verkossa. Sähköisten sosiaali- ja terveyspalvelujen kautta voit varata ajan esimerkiksi terveysasemalle tai suun terveydenhuoltoon, tarkastella voimassa olevia ajanvarauksiasi sekä siirtää ja perua aikoja. Asiointi vaatii yleensä tunnistautumista joko verkkopankkitunnuksilla, sähköisellä henkilökortilla tai mobiilivarmenteella.

Terveysasemille voi ottaa kiireettömissä asioissa yhteyttä sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta ja koronavirustartuntaa epäilevien kannattaa käyttää Omaolon koronavirustaudin oirearviota.

Koronarokotuksiin suositellaan varmaan aika verkossa. Varmistathan ennen ajan varaamista, että kuulut rokotusvuorossa olevaan ryhmään.


Lisätietoja

Lisätietoja häiriötilanteesta
ICT-päällikkö
Juha Haapamäki
puhelin 040 801 6017
sähköposti [email protected]