Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Vielä ehtii vastata kyselyyn ratikkapysäkeille johtavista reiteistä

Julkaistu 8.8.2019 9.25

Raitiotien tulevilta käyttäjiltä on kyselty kesän ajan kokemuksia ja toiveita pysäkeille johtavien kävely- ja pyöräilyreittien kehittämiseksi. Kyselyyn voi vastata torstaihin 15.8.2019 asti.

Raitiovaunu ja linja-auto sekä kävelijöitä Vieritien pysäkillä (havainnekuva)

Tampereen raitiotiellä aloitetaan liikennöinti elokuussa 2021. Raitiotien aloittaessa myös pysäkeille johtavien kävely- ja pyöräilyreittien tulisi olla toimivia, turvallisia, esteettömiä ja viihtyisiä. Vastaa kyselyyn ja vaikuta, mitä reittejä ryhdytään parantamaan ja kerro, miten reittejä tulisi mielestäsi kehittää. Voit kertoa myös onnistuneista kohdista tai osuuksista nykyisillä reiteillä.

Kyselyssä on mahdollista vastata joko kävelyreittejä tai pyöräilyreittejä koskeviin kysymyksiin tai molempiin. Tämä kysely on rajattu ensimmäisen vaiheen linjoille ja niiden varrella oleville pysäkeille. Näitä ovat linjat Pyynikintorilta Hervantaan ja Pyynikintorilta TAYSille. Voit kohdentaa vastauksesi kaikille niille pysäkeille, joita arvelet käyttäväsi ja niille johtaville reiteille.

Mikäli et jostain syystä pysty vastaamaan kyselyyn yllä olevan linkin kautta, voit vastata kyselyyn lataamalla alla olevan rtf-tiedoston ja palauttamalla lomakkeen sähköpostitse tai kirjeenä. Palautusosoitteet ovat lomakkeessa.

Liikenneinsinööri
Katja Seimelä