Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Yhteisöt voivat ilmoittautua mukaan Hämeenpuiston Puistofiestaan

Julkaistu 28.5.2019 14.19

Yhdistykset, yritykset, seurat ja yhteisöt voivat nyt ilmoittautua mukaan Puistofiestaan, joka järjestetään Tampereella Hämeenpuistossa 18. elokuuta. Puistofiestassa yhteisöt voivat esitellä toimintaansa ja kutsua ihmiset harrastamaan.

Puistofiesta on kävijämäärältään yksi Tampereen suosituimmista kaupunkitapahtumista. Hämeenpuisto vilisee musiikkia, toimintaa ja uusia harrastuksia, kun järjestyksessään jo kymmenes puistojuhla täyttää Hämeenpuiston päästä päähän erilaisilla yritysten ja yhdistysten toimipisteillä.

Puistofiestaan mukaan tulevat yhteisöt pystyttävät toiminnallisen pisteen Hämeenpuistoon sunnuntaina 18.8.2019 kello 11-16. Toimipisteet ovat maksuttomia. Jokaiselle toimijalle varataan puistosta paikka, johon he voivat rakentaa oman pisteensä. Pisteet eivät ole myyntipaikkoja, vaan niiden tarkoituksena on tarjota yleisölle mahdollisuus päästä kokeilemaan ja kokemaan jotain uutta.

Tapahtuman järjestää Events Tampere. Visit Tampere kumppaneineen hoitaa tapahtuman mainonnan ja markkinoinnin.

Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan 21.7. mennessä ilmoittautumislomakkeen kautta. Mukaan valituille toimijoille ilmoitetaan valinnasta 4.8. mennessä. Mikäli paikkoja ei riitä kaikille, etusijalle asetetaan urheilun ja kulttuurin harrastusyhteisöt.

Lisätiedot:
Anniina Lehtipuu, Events Tampere, puh. 050 5234474, [email protected]