Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Tietoa ja tukea mielenterveys- ja päihdepalvelujen asiakkaiden läheisille

Julkaistu 17.4.2019 13.18

Onko ystäväsi, sukulaisesi tai muu sinulle läheinen ihminen Tampereen kaupungin mielenterveys- ja päihdepalvelujen asiakas? Haluaisitko saada lisää tietoa palveluista, läheisille tarjolla olevasta tuesta sekä vahvistusta omaan jaksamiseesi? Tule Läheisen lähellä -iltatilaisuuteen.

Tilaisuuksissa on tarjolla tietoa mielenterveys- ja päihdepalveluista, tukea sekä mahdollisuus keskustelulla luottamuksellisesti muiden läheisten kanssa. Paikalla on kokemusasiantuntija ja psykiatrian ammattilainen ohjaamassa keskustelua ja vastaamassa läheisten kysymyksiin.

Tilaisuuksia pidetään kuukausittain psykiatria- ja päihdekeskuksessa Hatanpäällä. Ensimmäinen tilaisuus on maanantaina 29.4.2019 klo 17.15. Tilaisuus on maksuton eikä siihen tarvitse ilmoittautua. Tilaisuudessa on osallistujille kahvitarjoilu. Lapsia varten tilaisuuteen on varattu lautapelejä ja piirustusvälineitä.

Tilaisuudet on suunnattu ensisijaisesti jo asiakkaana olevien läheisille, mutta muutkin läheisistään huolestuneet ovat tervetulleita paikalle.

Tilaisuudet järjestää Tampereen kaupunki ja Toivosta turvaa -hanke.

Läheisen lähellä -iltatilaisuudet 2019

Psykiatria- ja päihdekeskus, 2. krs, neuvottelutila Mörkösali