Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Tesoman hyvinvointikeskus viettää 1-vuotissyntymäpäiviään 9. - 13.4.

Julkaistu 5.4.2019 9.19

Tesoman hyvinvointikeskus Tampereella täyttää vuoden tiistaina 9.4.2019. Juhlan kunniaksi hyvinvointikeskuksen toimijat ja yhteistyökumppanit järjestävät asiakkaille ohjelmaa tiistaista lauantaihin 9. - 13.4.2019 hyvinvointikeskuksen ensimmäisessä kerroksessa (Tesomankatu 4 A).

Tesoman hyvinvointikeskuksen palveluopas.

Tiistaina 9.4. juodaan synttärikahveja klo 11 - 13 ja 16 - 18. Lisäksi ohjelmaa on kaikenikäisille. Keskiviikko on lasten ja perheiden päivä, torstaina keskitytään omaan hyvinvointiin Itsehoidon pop up -tapahtumassa, ohjelmassa on myös työllisyystapahtuma ja osallisuuskiertue. Perjantai-ilta on nuorten: silloin klo 18.30 - 21 Nuorkka presents: Rokkia Lystissä. Lauantaina on kevättapahtuma.

Tutustu koko viikon ohjelmaan:

Tesoman hyvinvointipalvelut tuotetaan ensimmäisenä Suomessa julkisen ja yksityisen sektorin kumppanuusmallilla, jossa Tampereen kaupunki ja Mehiläinen muodostavat allianssin. Tärkeänä kolmannen sektorin kumppanina toimii Setlementti Tampere. Ensimmäisen toimintavuoden aikana hyvinvointikeskuksesta on muotoutunut kaikenikäisten asiakkaiden vilkas ja virkeä kohtaamispaikka, jonka palveluja kehitetään asiakkaiden kanssa yhdessä yli ammattirajojen.

Hyvinvointikeskuksessa toimivat muun muassa terveysasema, hammashoitola, äitiys- ja lastenneuvola, kirjasto, nuorisotila ja yhteisökahvila. Lisäksi sinne jalkautuu viikoittain monenlaisia sosiaali- ja terveyspalveluja.

Lisätietoja viikon ohjelmasta

Tietopalvelupäällikkö