Siirry sisältöön

Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Tyhjät taulut täyttyvät kaupunkilaisten näkemyksistä Tampereesta

Julkaistu 19.3.2019 15.26

Tampereen katukuvassa, kaupungin eri toimijoiden diginäytöillä sekä sosiaalisessa mediassa alkaa 25.3.2019 lähtien näkyä viestejä, joissa kaupunkilaisia ja vierailijoita kannustetaan ottamaan kuvia tamperelaisesta kodista, tunnelmasta tai työstä ja jakamaan ne julkisesti Instagramissa tai Facebookissa tunnuksilla #kotitampere, #tunnelmatampere ja #työtampere.

Tampere.Finland-brändi
 

– Haluamme vahvistaa asukkaiden kotikaupunkiylpeyttä, osallistumista ja positiivista fiilistä kaupungissa. Kutsumme kaikki halukkaat täyttämään sekä katukuvassa näkyvät että digitaaliset tyhjät taulut omilla näkemyksillään Tampereesta, kaupungin suhdetoiminta- ja markkinointipäällikkö Iina Ojala kertoo.

Ensimmäiset kuvat esillä kesäkuussa

Tyhjät taulut -kampanjan kuvasaldoa esitellään jatkuvasti kaupungin somekanavissa sekä laajemmin kesän ja alkusyksyn aikana samoissa medioissa, joissa kuvia on kerättykin. Kesäkuun alussa mukaan tulee myös uusia kuva-aiheita: #kokemustampere, #ideatampere ja #muutostampere. Kampanja päättyy Tampereen päivänä 1.10. Parhaat kuvat palkitaan kampanjan aikana Särkänniemen rannekkeilla kesälle 2019 tai rannekelahjakorteilla vuodelle 2020.

– Kampanjan tavoitteena on saada mahdollisimman moni innostumaan Tampereen kuvaamisesta ja jakamaan oman näkökulmansa myös muille. Samalla ihmisten aidot kuvaideat ja kokemukset tuodaan osaksi Tampereen katukuvaa ja markkinointia.

Tampere.Finland-brändisivusto auki

Koko Tampere.Finland-brändi ja Tampereen tarina rakentuvat kuvakampanjassa mukana oleville kuudelle sanalle: koti, tunnelma, työ, kokemus, idea ja muutos. Kampanjaan osallistuvat kuvat kerätään uudelle brändisivustolle Ulkoinen linkkiTampereenbrandi.fi , jossa voi tutustua kampanjan sääntöihin sekä Tampereen tarinaan ja brändiin. Tampere.Finland-brändin ja Tyhjät taulut -kampanjan suunnittelusta on vastannut Markkinointiosakeyhtiö i2.

– Odotamme innolla, millaisia yllättäviä ja hauskojakin kuvia kaupunkilaiset ja vierailijat postaavat kampanjaan. Ollaan yhdessä ylpeitä 240-vuotiaasta kotikaupungistamme ja annetaan tamperelaisuuden näkyä ja kuulua, Ojala kannustaa.

Näin osallistut Tyhjät taulut -kampanjaan:

1. Ota kuva oman näkemyksesi mukaisesta tamperelaisesta kodista, kokemuksesta tai työstä.

2. Postaa kuva 25.3. alkaen tunnuksilla #kotitampere, #tunnelmatampere tai #työtampere Facebookissa tai Instagramissa. Postausten tulee olla julkisia. Tämä edellyttää, että Instagram-tilin tulee olla julkinen ja Facebook-postaus tulee merkitä julkiseksi (koko Facebook-tilin ei tarvitse olla julkinen). Huom. Facebookissa tulee myös tägätä mukaan Tampereen kaupungin Facebook-sivu @Tampereenkaupunki, jotta kuva voi osallistua.

3. Voit osallistua kampanjaan myös lähettämällä kuvan osoitteeseen: tamperekuvat(at)tampere.fi

4. Kampanjaan tulee lisää kuva-aiheita 3.6. alkaen, jolloin voit postata oman näkemyksesi myös tamperelaisesta kokemuksesta, ideasta ja muutoksesta tunnuksilla #kokemustampere, #ideatampere tai #muutostampere.

5. Kampanjaan osallistuvat kuvat ja tarkemmat säännöt löytyvät osoitteesta:
Ulkoinen linkkiTampereenbrandi.fi

6. Kampanja päättyy Tampereen päivänä 1.10.2019.


Lisätietoja

Tampereen kaupunki
Suhdetoiminta- ja markkinointipäällikkö
Iina Ojala
puhelin 040 801 6189
sähköposti [email protected]