Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Kissanmaankadun vesihuoltotyöt etenivät Karhunkadun risteykseen

Julkaistu 26.2.2019 14.28

Kissanmaankadun vesihuoltotyöt ovat edenneet helmikuun lopulla Karhunkadun risteysalueelle. Risteyksen itäosa on työmaa-aluetta. Karhunkadulta ei pääse ajamaan risteyksestä läpi eikä kääntymään itäsuunnasta Kissanmaankadulle.

Jalankulkijat ja pyöräilijät on ohjattu risteysalueella käyttämään Kissanmaankadun länsireunaa. Karhunkadun risteys avataan liikenteelle maaliskuun loppupuolella. Risteysalueen töiden jälkeen Kissanmaankadulla tehdään vielä vesijohtojen liitostöitä Karhunkadun ja Sudenkadun välisellä osuudella.

Sudenkadun risteys avataan liikenteelle maaliskuun puolivälissä

Kissanmaankadun ja Sudenkadun risteys avataan liikenteelle maaliskuun puolivälissä. Työmaan takia Sudenkadulta ei ole päässyt autolla Kissanmaankadulle kummastakaan suunnasta. Kevyt liikenne on päässyt kiertämään työmaa-alueen. Vesihuollon runkolinjat ovat nyt valmiit, mutta risteysalueella tehdään vielä liitostöitä sekä operaattoreiden suojaputkituksia.

Poraustyöt estävät kevyen liikenteen puistoalueen läpi

Teiskontien ja Kissanmaankadun risteyksessä aloitetaan vesihuoltotöihin liittyvä alitusporaustyömaa maaliskuun puolivälissä. Sitä ennen alueella tehdään valmistelevia töitä. Työt vaikuttavat kevyen liikenteen kulkuun Teiskontien viereisen suojaviheralueen, Isä Järvisen tantereen läpi. Puistoväylä on suljettu töiden ajan ja jalankulkijat ja pyöräilijät ohjataan käyttämään Kissanmaankadun länsipuolen ja Teiskontien eteläreunan kävely- ja pyörätietä. Poraustyöt kestävät pari viikkoa.

Palautteet ja asiakaspalvelu:
Palvelupiste Frenckell
avoinna ma–pe klo 9–16. Lisäksi Tampereen seudun joukkoliikenne avoinna ma ja ti klo 17 asti.

Työmaapäällikkö
Matti-Jussi Lindholm