Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Tampereen Tilapalveluilla on uusi logo ja uudet verkkosivut

Julkaistu 15.5.2018 11.43

Tampereen Tilapalvelut Oy on uudistanut verkkosivunsa ja samalla kokonaisilmeensä. Uudistuksella Tilapalvelut haluaa palvella asiakkaitansa entistäkin paremmin.

Tilapalveluiden uudet verkkosivut löytyvät osoitteesta Ulkoinen linkkiwww.tampereentilapalvelut.fi . Verkkosivuilla kerrotaan Tilapalveluiden tuottamista palveluista entistä kattavammin ja esitellään laajemmin Tilapalveluiden toimintaa rakennuttamisen ja kiinteistöjen ylläpidon alalta.

- Haluamme palvella asiakkaitamme koko ajan paremmin, ja toimivat verkkosivut ovat tärkeä osa nykypäivän yhtiön palvelua. Myös Tilapalveluiden logo on uusi. Meillä on pitkä historia omalta alaltamme, ja mielestämme uusi yhtiömuotoinen toimintamme ansaitsee uuden ulkoasun, sanoo Tilapalveluiden toimitusjohtaja Petri Mölsä.

Tilapalveluiden logo on sinivihreä, kolmiulotteinen kuva tilasta. Logo kuvastaa väreineen ja muotoineen käyttäjien sujuvaa eloa Tilapalveluiden rakennuttamissa ja ylläpitämissä rakennuksissa.

Tampereen Tilapalvelujen logo

Petri Mölsä