Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Keskustan asukkaiden ja toimijoiden oma alueverkosto aloittaa 26.4.

Julkaistu 17.4.2018 15.15

Tampereen keskustan palvelualueelle perustetaan kauan kaivattu alueverkosto. Alueverkostossa alueen asukkaat, yhdistykset, yritykset ja palvelujen järjestäjät pääsevät yhdessä ideoimaan ja vaikuttamaan lähialueensa toimintaan ja palveluihin. Keskustan alueverkoston myötä kaikilla viidellä Tampereen palvelualueella on oma alueverkosto.

Alueverkoston tapaamiset ovat kaikille avoimia. Keskustan alueverkosto kokoontuu kevään aikana kahdesti. Ensimmäinen tapaaminen on torstaina 26.4.2018 klo 17–19 Tipotien terveysaseman luentosalissa (Tipotie 4) ja toinen torstaina 7.6.2018 klo 17–19 pääkirjasto Metson luentosali Lehmuksessa (Pirkankatu 2). Molemmat kokoontumiset alkavat kahveilla klo 16.30.

Keskustan alueverkostolla on käytettävissä 2500 euron alueraha alueen yhteisölliseen, kaikille avoimeen toimintaan. Haku käynnistyy ensimmäisessä kokouksessa. Tervetuloa!

Tule ideoimaan ja kehittämään kotikulmasi toimintaa ja palveluja! Tapaamissa kuulet myös alueesi tuoreimmat kuulumiset.

Valokuva: Keskustan palvelualueen kartta
Keskustan palvelualue ulottuu Ala-Pispalasta Kissanmaalle ja Vuohenojalle saakka. Suurenna kuva hiirellä klikkaamalla.

Keskustan palvelualueeseen kuuluvat Ala-Pispala, Amuri, Finlayson, Jussinkylä, Järvensivu, Hakametsä, Kaakinmaa, Kaleva, Kalevanharju, Kalevanrinne, Kauppi, Kissanmaa, Kyttälä, Lapinniemi, Lappi, Liisankallio, Nalkala, Osmonmäki, Petsamo, Pyynikinrinne, Pyynikki, Ratina, Santalahti, Särkänniemi, Tahmela, Tammela, Tammerkoski, Tampella, Tulli, Uusikylä, Vuohenoja ja Ylä-Pispala.

Tiedotetta muokattu 18.4.2018: Lisätty tieto aluerahahaun käynnistymisestä ensimmäisessä kokouksessa.

Suunnittelija (keskusta)
Eija Uurtamo