Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Vesihuoltolaitoksen yleiset toimitusehdot sekä liittymis- ja käyttösopimuksen ehdot on päivitetty

Julkaistu 17.5.2017 13.29

Tampereen Vesi postittaa toukokuussa asiakkailleen päivitetyt liittymis- ja käyttösopimuksen sopimusehdot ja vesihuoltolaitoksen yleiset toimitusehdot. Saatteena on kirje, jossa on tarkempaa tietoa päivitetyistä kohdista. Tampereen Veden johtokunta hyväksyi muutokset 20.4.2017 ja ne tulevat voimaan 1.9.2017.

Vesilaitosyhdistys päivitti yhteistyössä Suomen Kuntaliiton sekä Kilpailu- ja kuluttajaviraston (KKV) kanssa vesihuoltolaitoksen yleiset toimitusehdot vastaamaan vesihuoltolainsäädännän muutoksia. Myös liittymis- ja käyttösopimuksen sopimusehdot on päivitetty. Edellä mainittuihin on lisäksi tehty muun lainsäädännön muutoksista ja käytännön tarpeista johtuvia tarkistuksia. Päivitykset koskevat vuonna 2001 voimaan tulleita suosituksia, joihin myös Tampereen Veden sopimus- ja toimitusehdot perustuvat. Näin ollen Tampereen Vesi on nyt päivittänyt liittymis- ja käyttösopimuksen sopimusehdot ja vesihuoltolaitoksen yleiset toimitusehdot.

Sekä nykyiset että syyskuussa voimaan tulevat uudet toimitus- ja sopimusehdot löytyvät myös verkkosivuiltamme pdf-muodossa.

Erityisasiantuntija
Pekka Pesonen