Tampereen kaupunki - www.tampere.fi

Yhteistyö VR:n kanssa jatkuu - Särkänniemeen ja Muumimuseoon junalipulla

Julkaistu 31.3.2017 15.18

Tampereen seudun joukkoliikenne on tehnyt yhteistyötä VR:n kanssa aiemmin juna-bussilippu-yhdistelmällä, joka tunnetaan nimellä Nysse + VR -lippu. Lipulla on voinut maksaa matkansa Nysse-liikenteessä sekä junamatkoilla välillä Tampere-Lempäälä, Tampere-Orivesi tai Tampere-Nokia.

Kesällä yhteistyö jatkuu Kesälinjalla 100, joka kuljettaa matkustajia Tampere-talon, rautatieaseman ja Särkänniemen välillä. VR:n Veturi-kanta-asiakasohjelman jäsenet pääsevät matkustamaan Tampereen seudun joukkoliikenteen Kesälinjalla 100 ilmaiseksi ostaessaan junalipun Tampereelle 5.6. - 13.8.2017.

Yhteistyö on osa VR:n matkaketjupilottia, jonka tavoitteena on, että matkustaja pääsee junaa ja Kesälinjaa yhdistäen sujuvasti yhdellä lipulla Tampereen jännittävimpiin kesäkohteisiin.

Kesälinja 100

VR ja Nysse tarjoavat yhdessä ilmaiset päivän bussimatkat Kesälinjalla 100 Veturi-asiakkaille, kun junamatkan määränpääasema on Tampere.

Etu on saatavilla, kun ostat Tampereelle suuntautuvan junalipun kirjautumalla Veturi-palveluun. Etu on voimassa Kesälinjan liikennöintiaikana vähintään junalipun voimassaolopäivän. Tarkempi voimassaolo ilmoitetaan ennen palvelun avaamista.

Kesälinja 100 liikennöi Särkänniemen ja Tampere-talon välillä Keskustorin ja rautatieaseman kautta. Liikennöintikausi on 5.6. - 13.8.2017, ja linjalla liikennöidään kaikkina viikonpäivinä 20 minuutin välein kello 10.40 - 21.40.

Linjan tarkka reitti: Tampere-talo - Yliopistonkatu - Itsenäisyydenkatu - rautatieasema A (pysäkki Stockmannin edessä) - Hämeenkatu - Hämeenpuisto - Näsijärvenkatu - Paasikivenkatu - Laiturikatu - Särkänniemi.

Joukkoliikennejohtaja
Mika Periviita