Siirry sisältöön

Tampereen kaupunki - www.tampere.fi


Liikkeelle ryhmässä

Syksy 2021

Syyskausi 2021

Liikkuva Tampere-lehden kansikuva, syksy 2021

Uimakoulut

sukeltava vauva

Uimakoulut ja vauvauinnit uimahalleissa

Uimahalleilla järjestetään uimakouluja eri ikäisille lapsille. Myös aikuisille on tarjolla alkeiskursseja sekä tekniikkakursseja.

Lue lisää uimakouluista ja vauvauinneista Uimakoulut -sivulta.

Nuorten treenit

Höntsyä nuorille

Nuortentreenit tarjoaa matalan kynnyksen liikuntamahdollisuuksia kaikille tamperelaisille nuorille. Harrasteliikunnan tavoitteena on tuottaa iloa ja virkistystä eri liikuntalajien seurassa ilman kilpaurheilullisia tavoitteita. Liikuntaa harrastetaan monipuolisesti ammattitaitoisten liikunnanohjaajien johdolla. Toiminta on hauskaa, rentoa ja se toteutetaan nuorten ehdoilla.

Nuortentreenit -toimintaa toteutetaan yhteistyössä nuoriso- ja liikuntapalveluiden kanssa. Kaikki liikuntatunnit ovat osallistujilleen maksuttomia ja niihin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Voit käydä samalla vuorolla joka viikko tai kokeilla uusia lajeja mieltymystensä mukaan. Aikataulut ja lisätiedot:

Syksy 2021

Erityisliikunta

Erityisryhmien liikuntaa kaikenikäisille

Erityisryhmien liikunta on terveyttä ja toimintakykyä edistävää liikuntaa, joka on suunnattu vammaisille ja pitkäaikaissairaille aikuisille ja lapsille.

Lisätietoa erityisryhmien liikunnasta Erityisryhmät -sivulta.

Hakuohjevideo

Liikuntaryhmien haku, ohjevideo

Askarruttaako, miten Ulkoinen linkkiHelleWi-ilmoittautumisjärjestelmässä toimii? Katso ohjevideo hakemisen tueksi. Voit myös kokeilla ilmoittautumista ns. testiryhmällä, joka ei johda varsinaiseen ilmoittautumiseen, mutta pääset katsomaan, mitä tietoja ilmoittautumisen yhteydessä tarvitaan.

Ilmoittautumista voit myös harjoitella HelleWi-ilmoittautumisjärjestelmässä Ulkoinen linkkiTestikurssi-ryhmän avulla.

Suurennettuja koronaviruksia.

Korostamme jokaisen liikuntaryhmiin osallistujan omaa vastuuta noudattaa Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ja muiden viranomaisten ohjeita hygieniasta ja muista järjestelyistä, joilla viruksen leviämistä ehkäistään.

- Älä tule sairaana liikuntatunnille.
- Noudata hyvää käsi- ja yskimishygieniaa ja vältä lähikontaktia muihin ihmisiin.
- Pidä turvaväli sekä liikuntatunnilla että salille saapuessasi.
- Vältä pukuhuoneiden käyttöä: ota jumppakassi mukaan saliin ja jätä ulkokengät salin ulkopuolelle.
- Suosittelemme peseytymään mahdollisuuksien mukaan kotona.
- Osallistujamäärissä on huomioitu ryhmäliikuntatilan koko. Liikuntaryhmien osallistujamääriä on rajoitettu normaalia pienemmiksi, jotta turvavälit säilyvät.
- Tunneille on suotavaa ottaa mukaan oma jumppa-alusta ja hikipyyhe.
- Liikuntatiloja siivotaan tehostetusti.

Pysytään terveinä ja nautitaan liikunnan ilosta!

Tämän sivun lyhytosoite on www.tampere.fi/ohjattuliikunta