Siirry sisältöön

Asiakkaita neuvotaan myös chatissä

Julkaistu 3.4.2017 12.58

Työllisyyspalvelujen verkkosivuilla on otettu käyttöön kaksi chattiä. Ensimmäisen kautta asiakkaille annetaan yleisneuvontaa ja toisessa neuvotaan osuuskunta- ja yrittäjyysasioista. Asiakaspalvelijat ovat linjoilla arkisin klo 13–14, osuuskunta- ja yrittäjyysneuvontaa on tarjolla maanantaisin klo 12–14. Muuna aikana kysymyksiä voi lähettää chatin kautta ja niihin vastataan sähköpostitse.

Ajanvaraukset ja peruutukset tehdään jatkossakin puhelimitse.

Kyseessä on yleisneuvonnan osalta 21.4. saakka jatkuva kokeilu, jonka jälkeen päätetään jatkosta. Osuuskunta- ja yrittäjyyden chat on verkkosivuilla toistaiseksi.


Teksti Anna Vilhula