Siirry sisältöön

Opiskeluterveydenhuollon sähköinen asiakasraati

Julkaistu 6.2.2017 13.22

Tampereen kaupungin opiskeluterveydenhuoltoon on perustettu asiakasraati vuonna 2016. Asiakasraadin toiminnan tavoitteena on lisätä palveluiden asiakaslähtöisyyttä ja ottaa opiskelijoita mukaan palveluiden kehittämiseen, jotta ne vastaisivat paremmin opiskelijoiden tarpeita.

Asiakasraatiin toivotaan osallistuvan opiskelijoita, joilla on intoa ja halua vaikuttaa palveluiden suunnitteluun, kehittämiseen ja arviointiin. Raatiin voi tulla mukaan kuka tahansa opiskeluterveydenhuollon palveluita käyttänyt asiakas, joka on läsnä olevana opiskelijana oppilaitoksessaan.

Keväällä 2017 otetaan kokeiluun sähköinen asiakasraati. Sähköinen asiakasraati ei sido paikkaan ja aikaan, vaan keskustelua voi käydä selaimessa missä ja milloin vain. Opiskelijoiden ja opiskeluterveydenhuollon henkilöstön välinen keskusteltu toteutetaan SLACK-portaalissa, osoitteessaUlkoinen linkki https://othasiakasraati.slack.com. Asiakasraadin keskusteluviikko on maaliskuun viikko 11.

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan sähköiseen asiakasraatiin, ilmoita terveydenhoitajallesi sähköpostiosoite, jotta pääset kirjautumaan SLACK:iin keskustelualustalle. Lisätietoja voi kysyä sähköpostitse terveydenhoitaja Katja Laaksoselta [email protected] tai puhelimitse soittamalla numeroon 0400-267820.