Siirry sisältöön

Laskujen saapumisessa voi olla viivettä

Julkaistu 1.11.2021 16.23

Tampereen kaupungilta voi saapua asiakkaille paperilaskuja myöhässä. Loka-marraskuun vaihteessa laskuoperaattorin vaihtumisen yhteydessä tapahtui tekninen virhe ja kirjepostin lähetys viivästyi.

Jos lasku on saapunut eräpäivän läheisyydessä tai sen jälkeen, laskun maksua voi tarvittaessa siirtää ja saada maksulle uuden eräpäivän.

Kaupunki pahoittelee asiakkaille viivytyksestä aiheutunutta haittaa.

Laskun eräpäivän siirtämisestä voit ottaa yhteyttä sähköpostilla laskutus.pirkanmaa(at)monetra.fi. Otsikoi viestisi "Maksuaikapyyntö häiriöstä johtuen". Tai voit soittaa palvelunumeroon 03 565 644 65. Myös laskussa on yhteystiedot.

Lisätietoja:
Monetra Pirkanmaa Oy
laskutus.pirkanmaa(at)monetra.fi
Puh. 03 565 644 65


Teksti Raija Lindell