Koivistonkylässä katutöitä ja louhintoja Rintamäenkujalla – käytä kiertoreittejä

Julkaistu 7.10.2021 14.56

Koivistonkylässä Rintamäenkujalla saneerataan katua, vesihuoltoa ja hulevesilinjoja. Työmaan takia Rintamäenkujalla tehdään pienimuotoisia louhintatöitä maanantaista 11.10.2021 alkaen.

Louhintatöiden takia asukkaita ja alueella liikkuvia pyydetään noudattamaan kiertoreittisuosituksia, jotta liikenne Rintamäenkujalla ja Rintamäenkadulla pysyisi mahdollisimman vähäisenä.

Rintamäenkadun ja Rintamäenkujan risteysalue on suljettu kaikelta läpiajoliikenteeltä, ja sulkua jatketaan louhintatöiden takia lokakuun loppuun. Jalankulkijat ja pyöräilijät eivät pääse risteyksestä eteenpäin Rintamäenkujalle, Ahlmaninpuiston väylälle ja Kaaponkujalle. Suositeltu kiertoreitti kulkee katuja Lehvänkatu – Koivistontie -Hallilantie -Kaaponkuja.

Louhinta pyritään pitämään pienimuotoisena, mutta lähialueella saattaa esiintyä tärinä- ja meluhaittoja arkisin kello 7 ja 18 välillä.

Louhinta kestää lokakuun loppupuolelle (viikolle 42).

Työt Rintamäenkujalla on aloitettu syyskuussa ja valmituvat arviolta vuoden 2021 loppuun mennessä. Urakoitsijana toimii Tampereen Infra Oy.

Tampereen Infra Oy:
Vastaava työnjohtaja