Sorsapuiston tekojääradalle etsitään luistinten vuokraus- ja teroitustoiminnan sekä kahvila- ja grillipalvelujen tuottajaa

Julkaistu 28.9.2021 14.45

Suursuosion ensimmäisellä aukiolokaudellaan saavuttanut Sorsapuiston tekojäärata-alue haluaa palvella asiakkaitaan tulevana talvikautena paremmin ja tarjota luistelijoille kahvila- ja grillipalveluja sekä luistinten vuokraus- ja teroituspalveluja.

Luistelua Sorsapuiston kentällä

Luistelijoiden viihtyvyyden lisäämiseksi alueelle etsitään nyt talvikauden ajaksi kolmea eri toimijaa. Yksi palveluntarjoaja on määritelty kahvilapalvelujen tuottajaksi, joka voi myydä toimipisteessään esim. kuumia juomia sekä pikkusuolaisia leivonnaisia juoman kyytipojaksi. Toinen palveluntarjoaja on grillipalvelujen tuottaja, jonka valikoimaan voivat kuulua vaikkapa makkara ja muut grilliherkut. Kolmantena alueelle kaivataan luistinten vuokraus- sekä teroituspalveluja.

Palveluntarjoajat valitaan arpomalla ja haku tapahtuu Ulkoinen linkkisähköisesti e-lomakkeella . Kerro lomakkeella mahdollisimman kattavasti, millaisen palvelun voisit alueella toteuttaa. Voit laittaa hakemuksen liitteeksi kuvia tai muuta tekstiä palvelun kuvaamiseksi.

Isolla tekojääradalla tulevanakin kautena suurin käyttäjäryhmä ovat avoimesti kaikki luistelijat, mutta jäälle tullaan myös jakamaan joitakin jääpallon sekä pikaluistelun harrastajien vuoroja. Tekojääradan lisäksi puiston alueella on myös yksi kaukalo, joka on tarkoitettu mailallisille luistelijoille. Alueella saatetaan järjestää myös kilpailuja ja muita tapahtumia, joita haetaan erikseen liikuntapalveluilta. Toisin, kuin viime kautena, koko Kalevan liikuntapuiston alue on nyt rajattu aidalla, jolloin alueen käyttöä voidaan hallita paremmin. Tekojäärata sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella ja jääalue on käytössä poikkeuksia lukuun ottamatta päivittäin säistä riippuen marraskuun loppupuolelta aina maaliskuun puoliväliin saakka.

Hakuaika päättyy keskiviikkona 13.10.2021 klo 16.00. Onnea arvontaan!

Liikuntapäällikkö
Mikko Heinonen