Työllisyys- ja kasvupalvelut sekä Ohjaamo mukana Rekrytori–Koulutorilla 15.9.

Julkaistu 10.9.2021 14.17

Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalvelut sekä Ohjaamo ovat mukana Keskustorin Rekrytori–Koulutorilla keskiviikkona 15. syyskuuta 2021 klo 11–17. Työllisyys- ja kasvupalvelut tarjoavat neuvoja myös työnantajille. Tapahtuman suojelija on pormestari Anna-Kaisa Ikonen. Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Työnhaukuun ja koulutukseen keskittyvä tapahtuma, Rekrytori–Koulutori, järjestetään nyt ensimmäistä kertaa telttatapahtumana Tampereen Keskustorilla. Työ- ja opiskelupaikkojen lisäksi mukana on järjestöjä, jotka tarjoavat neuvoja muun muassa elämänhallinnan kysymyksissä.

Tapahtuman opastuksesta ja maskipisteistä vastaavat Tampereen seudun ammattiopisto Tredun turvallisuusalan ja liiketalouden opiskelijat. Koulutuksen osalta mukana on ammattioppilaitoksia ja opistoja, jotka tarjoavat tutkinto- ja täydennyskoulutusta käden taitajille, esimiehille ja asiantuntijoille. Tapahtuman tuottaa Honkalamedia Oy.

– Kättelyn sijasta suosittelemme reipasta Moro-tervehdystä. Tavoitteena on rento, mutkaton ja turvallinen tapahtuma, sanoo Rekrytori–Koulutorin vastaava tuottaja Mikko Honkala.

Lisätiedot:

vastaava tuottaja, Honkalamedia Oy