Taideyhdistys Elon 30-vuotisjuhlanäyttely Haiharan Taidekeskuksen tallissa

Julkaistu 20.8.2021 14.11

Haiharan Taidekeskuksen vuoden 2021 näyttelykesän päättää Taideyhdistys Elon 30-vuotisjuhlanäyttely.

Taideyhdistys Elo: Suurta juhlaa

28.8.-19.9.2021, Haiharan Taidekeskus, Tallirakennus

Haiharan Taidekeskuksen kesän 2021 viimeisenä näyttelynä avautuu Tallirakennuksessa Taideyhdistys Elon näyttely "Suurta juhlaa". Näyttely on avoinna 28.8.-19.9.2021 tiistaista sunnuntaihin kello 12-18. Näyttelyyn on vapaa pääsy!

Taideyhdistys Elo ry on kuvataideharrastajien perustama yhdistys, joka viettää kuluvana vuonna 2021 juhlavuotta: 30 vuotta hyvässä seurassa.

Yhdistyksen tarkoituksena on alusta alkaen ollut edistää kuvataiteen harrastajien taiteellista toimintaa Tampereella ja lähikunnissa. Yhdistyksen jäseniä on nykyisin noin 90.

Suurta juhlaa -yhteisnäyttelyn juryttaa ripustusviikolla kuvataideopettaja Eero Tiitola. Mielenkiinnolla odotamme, millainen näyttelykokonaisuus tänä vuonna nähdään!

Haiharan taidekeskus sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä, noin 8 km:n päässä Tampereen keskustasta. Linja-auto numero 10 menee suoraan Keskustorilta noin 20 minuutissa Haiharan taidekeskukselle.

Haiharassa huolehditaan tehostetusti siivouksesta sekä kiinnitetään erityistä huomiota yleiseen hygieniaan sekä turvaväleihin. Aikuisen tai lapsen ei pidä tulla Haiharan taidekeskukseen, jos hänellä on sairastumiseen viittaavia oireita: yskää, kurkkukipua, kuumetta, hengenahdistusta, lihaskipuja, vatsaoireita, päänsärkyä. Lisäksi, Haiharaan ei pidä tulla, jos tietää altistuneensa koronavirukselle.

Avustava kulttuurituottaja
Päivi Hirsiaho