Ilmoita tapahtumasi Tampereen päivän ohjelmaan 31.8. mennessä

Julkaistu 19.8.2021 10.47

Tampereen päivää juhlitaan jälleen 1.-3.10.2021. Tapahtumaviikonlopun aikana kaupunki täyttyy perinteisesti kulttuurilla, herkuttelulla, kiertoajeluilla ja avoimien ovien tapahtumilla. Tampereen päivän ohjelmistohaku on parhaillaan avoinna. Yhdistykset ja yhteisöt voivat ilmoittaa tapahtumansa mukaan ohjelmaan 31.8.2021 mennessä.

Ohjelmaviikonloppuun ovat tervetulleita kaikki avoimet yleisötilaisuudet, jotka järjestetään Tampereen päivän kunniaksi aikavälillä 1.-3.10. Tapahtumien suunnittelussa tulee huomioida voimassa olevat ohjeistukset koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi.

Tapahtumia ja avoimia ovia voi ilmoittaa mukaan Tampereen päivän tapahtumaviikonloppuun Pirkanmaa Eventsin kautta: Ulkoinen linkkihttps://pirkanmaaevents.fi

Ohjeet tapahtuman lisäämiseen:
1. Kirjaudu sisään Pirkanmaa Eventsiin / Luo itsellesi maksuton käyttäjätunnus.
2. Valitse yläpalkista lisää uusi ja tapahtuma.
3. Syötä tapahtumasi tiedot.
4. Valitse Kattotapahtuma-kohdasta ruutu: Tällä tapahtumalla on kattotapahtuma ja hakukentän valikosta kattotapahtumaksi Tampereen päivä. Huom! Mikäli tämä valinta jää tekemättä, ei tapahtuma tallennu Tampereen päivän ohjelmistokokonaisuuden alle.
5. Julkaise tapahtumasi.

Tapahtumien tiedot siirtyvät suoraan eri tapahtumakalentereihin (esim. Menoinfo, Visit Tampere, Tampere. Finland -sovellus) Tapahtumat julkaistaan myös kootusti syyskuussa osoitteessa tampereenpaiva.fi sekä jokaiseen kotiin jaettavassa Tampere-lehdessä.

Tampereen päivän tarjoukset ja edut

Yritykset voivat osallistua Tampereen päivään myös omalla tarjouksella, joka voi olla etuus tuotteesta tai esimerkiksi tarjous Tampereen päivän menuun. Tarjouksien tiedot jätetään erillisellä lomakkeella ja ne tulevat esiin ja käyttöön Tampere. Finland -aplikaation Tampere Tunnetuksi Passi osioon.

Ilmoita Tampereen päivän tarjoukset ja edut alla olevan lomakkeen kautta:

Ulkoinen linkkiTampereen päivän tarjoukset

Tampereen päivän järjestelyistä vastaa Tampereen kaupungin tapahtumapalvelut.

Tapahtumatuottaja
Matilda Salminen