Pirkka-Hämeen Kuvataiteilijoiden näyttely Toive Haiharan Taidekeskuksen tallissa

Julkaistu 23.7.2021 15.49

Haiharan Taidekeskuksen tallissa nähdään elokuussa Pirkka-Hämeen Kuvataiteilijoiden vuosinäyttely Toive. Näyttelyyn on vapaa pääsy!

Haiharan Taidekeskuksen Tallissa avautuu elokuussa Pirkka-Hämeen Kuvataiteilijat ry:n vuosinäyttely. Vuoden 2021 näyttelyn teemana on Toive. Pirkka-Hämeen kuvataitelijat kertovat näyttelystä:

"Halusimme saada jäsenistömme pohtimaan teostensa kautta jotain, millä mennään kohti tulevia aikoja, jotain minkä ajatteleminen kantaa eteenpäin. Näyttelyn teemana toive on vapaa ja väljä, ei ole oikeita tai vääriä toiveita. Onkin mielenkiintoista nähdä minkälainen toiveiden kirjo Haiharan tallin täyttää elokuussa."

Teokset valitaan näyttelyyn ripustusviikolla, ja näyttelyn juryttää kuvataiteilija Juha Merta. Näyttelyyn voivat tarjota teoksiaan yhdistyksen jäsenet.

Pirkka-Hämeen Kuvataiteilijat ry on vuonna 1953 perustettu maakunnallinen taiteilijaseura, joka on Suomen kuvataidejärjestöjen Liiton jäsenjärjestö. Jäseniä Pirkka-Hämeen Kuvataiteilijoissa on 125.

Lisätietoa Pirkka-Hämeen kuvataiteilijoista:

Ulkoinen linkkihttp://www.pirkkahameenkuvataiteilijat.net

Haiharan taidekeskus sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä, noin 8 km:n päässä Tampereen keskustasta. Linja-auto numero 10 menee suoraan Keskustorilta noin 20 minuutissa Haiharan taidekeskukselle.

Haiharassa huolehditaan tehostetusti siivouksesta sekä kiinnitetään erityistä huomiota yleiseen hygieniaan sekä turvaväleihin. Aikuisen tai lapsen ei pidä tulla Haiharan taidekeskukseen, jos hänellä on sairastumiseen viittaavia oireita: yskää, kurkkukipua, kuumetta, hengenahdistusta, lihaskipuja, vatsaoireita, päänsärkyä. Lisäksi, Haiharaan ei pidä tulla, jos tietää altistuneensa koronavirukselle.

Kulttuurituottaja
Päivi Hirsiaho