Sosiaalipalvelujen neuvonnan muutto Sarviksen F-rappuun siirtyy heinäkuulle

Julkaistu 17.6.2021 14.29

Tampereen kaupungin sosiaalipalvelujen neuvonnan muutto Hatanpäällä Sarviksen kiinteistön sisällä B-rapusta F-rappuun siirtyy heinäkuulle. Muuttopäivä tarkentuu myöhemmin.

Muuton jälkeen sosiaalipalvelujen neuvonnan uudet tilat ovat Sarviksen F-rapun kolmannessa kerroksessa, jonne kuljetaan rakennuksen edessä keskellä olevasta ovesta. Uusi käyntiosoite on Hatanpäänkatu 3 F.

Myös aikuissosiaalityön alle 30-vuotiaiden sekä 30 vuotta täyttäneiden omatyöntekijäpalvelujen muutto viivästyy. Omatyöntekijäpalvelut muuttavat Tammelan väistötiloista takaisin Hatanpäälle Sarvikselle F-rapun kolmanteen kerrokseen. Muuton ja remontin keskeneräisyyden takia omatyöntekijäpalveluiden asiakkaita tavataan kuitenkin Sarviksella toistaiseksi vain omatyöntekijän kanssa erikseen sovitusti.

Sarviksen asiakkaille tarkoitettu postilaatikko siirtyy muuton myötä B-rapun edestä F-rapun eteen kesäkuun aikana.

Puhelinnumerot, sähköpostiosoitteet sekä postiosoite PL 98, 33201 Tampere säilyvät ennallaan.

***
Tiedotetta muokattu 1.7.2021: Sosiaalipalvelujen neuvonnan muuttopäivä on heinäkuussa eikä kesäkuun lopussa kuten tiedotteessa kerrottiin aiemmin.

Projektisuunnittelija
Sanna Vartio